Távsegítség indításához a következő lépésekre van szükség:

1. Távsegítség indításához szükséges program letöltése

A következő gombra kattintva letöltheti a szükséges programot:
(Fájl mentése, majd utána dupla kattintás és futtatás)

2. A letöltött program futtatása

A programot nem szükséges telepíteni, elegendő a letöltött fájlt dupla kattintással elindítani.

3. Azonosító és jelszó bediktálása

A program elindulása után a rendszer automatikusan ad egy azonosítót a számítógépnek és egy hozzá tartozó jelszót.
(A jelszó minden indításkor cserélődik)

Kérjük diktálja be telefonon kollegánknak az Azonosítónál látható 9 jegyű számot és a hozzá tartozó 4 jegyű jelszót.

Távsegítség díja

Szerződéses partnereknek illetve garanciális problémák esetén a távsegítség díjmentes!
Egyéb esetekben:

Távsegítség munkadíjak: Ár (Bruttó):
Összetett probléma megoldása:
(15 percet meghaladó)
6 900 Ft (Bruttó)
Egyszerűbb probléma megoldása:
(15 percen belül megoldható)
3 900 Ft (Bruttó)
Szoftveres karbantartás: 3 900 Ft (Bruttó)
Program telepítés: 1 900 Ft (Bruttó)
Vírusirtó telepítés: 1 900 Ft (Bruttó)
Vírus irtás, kémprogram keresés/eltávolítás: 1 900 Ft (Bruttó)
Levelező kliens beállítás:
(Outlook, outlook express, thunderbird)
1 900 Ft (Bruttó)
Periféria telepítése:
nyomtató, szkenner, webkamera, stb.)
1 900 Ft (Bruttó)

Fizetés módja: átutalással vagy irodánkban készpénzes befizetéssel

Csak sikeres segítség után kell fizetni, miután a távsegítséget befejeztük!

Fizetési adatok

Cégnév: Yamdrok Informatika Kft.
Székhely: 1132 Budapest, Visegrádi utca 58/B.
Adószám: 14926938-2-41
Bankszámla szám: 10103104-20976900-01003007 (BudapestBank)

Hozzáférés védelem

A partnerazonosító mellett a TeamViewer munkameneti jelszót is generál, mely a program minden indításakor cserélődik. Ez további biztonsági támogatást jelent a távoli rendszerhez való illetéktelen hozzáférés megakadályozása érdekében.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.