Legyen Ön is partnerünk!

Cégünk fő profilja, hogy rendszergazda szolgáltatást nyújt kis- és középvállalkozásoknak.
Szervezze Ön is ki az informatikai feladatokat, hogy vállalata azzal tudjon foglalkozni, ami igazán fontos! Válassza Ön is az IT outsourcing szolgáltatást!

Az Ön cége hogyan profitálhat ebből?

  • Fontos az Ön számára, hogy az adatait biztonságban tudja?
  • Örülne, ha számítógépes rendszere gyorsabb lenne?
  • Szeretné, ha az informatika nem hátráltatná, hanem elősegítené a munkát?
  • Szeretné, ha rendszergazdájuk kifogások helyett megoldásokat keresne?
  • Elvárja, hogy informatikai problémáira azonnal reagáljanak, és ne halogassák a megoldását?

Segítünk Önnek céljai elérésében!

Szakértő és segítőkész csapatunk támogatásával nyugodtan tudhatja maga mögött számítógépeinek és hálózatának üzemeltetését, egy kiszámítható FIX havidíj ellenében!

Így több ideje maradhat az igazi munkára, a rendszer üzemeltetését bízza ránk!

Rendszergazda szolgáltatás csomagjaink:

Eseti megbízás
(szerződés nélkül)
Szerződéses csomag
Havidíj / számítógép: 5 000 Ft
Havidíj / szerver: 10 000 Ft
Reagálási idő: határozatlan max. 4 óra
Rendelkezésre állás:
(munkanapokon)
10-18:30 óráig 8-20 óráig
Budapesti kiszállási díj: 4 000 Ft díjmentes
Pest megyei kiszállási díj: 5 000 Ft díjmentes
Havidíjban foglalt munkaóra keret: 0 óra korlátlan
Óradíj: 8 000 Ft 0 Ft

A feltüntetett árak Nettó árak, az ÁFA-t nem tartalmazzák!

Havonta 1 alkalommal – problémáktól függetlenül is – karbantartás jelleggel kiszállunk a helyszínre. Igény esetén természetesen sűrűbben is ki tudunk szállni (akár hetente is).

Példa árajánlat Szerződéses csomag
5 db számítógépre: 25 000 Ft
1 db szerverre: 10 000 Ft
Havidíjban foglalt munkaóra keret: korlátlan
Havi díj: 35 000 Ft

Egyedi szerződésben a határidők csökkenthetők, illetve a feltételek bővíthetők! Személyre szabott árajánlatunkért és személyes találkozó megbeszéléséért kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat!

Az első helyszíni kiszállás, rendszer felmérés és személyes konzultáció díjmentes!

A rendszergazda szerződéses szolgáltatásunk tartalmazza:

  • Korlátlan telefonos segítségnyújtást munkaidőben
  • Azonnali távsegítség nyújtását munkaidőben (távoli asztal kapcsolattal)
  • Tanácsadás számítástechnikai kérdésekkel kapcsolatban
  • Dedikált kapcsolattartót biztosítunk
  • Szerver távfelügyelete (frissítések, adatmentés, biztonsági felügyelet, áramellátás, hőmérséklet, stb.)
  • Havi minimum egy alkalommal (hibától függetlenül) helyszíni kiszállás, karbantartás
  • Automatikus adatmentés, archiválás – biztonsági mentések biztosítása
  • Számítógépek karbantartása, tisztítása és portalanítása
  • Vírusírtás és spyware keresés, tűzfal beállítások
  • Hálózat karbantartása, bővítése és korszerűsítése
  • Wifi jelerősítés, stabil vezeték nélküli hálózat biztosítása
  • Hardveres hibaelhárítás, helyszínen illetve szervizünkben
  • Internetes forgalom szűrés, igény szerint bizonyos honlapok korlátozása
  • Operációs rendszer és egyéb szoftverek telepítése, frissítése és beállítása
  • Megosztások, jogosultságok és hozzáférések beállítása
  • A munkaállomások és a szerver távvezérlésének megoldása (távoli asztali kapcsolattal)
  • Biztonsági megoldások, tanácsadás (túlmelegedés, túlfeszültség, villámvédelem, lopás ellen)
  • Új számítástechnikai eszközök igény szerinti beszerzése, üzembe helyezése

Adatmentés:

Bármelyik csomagot is választja, be tudunk állítani egy automatikus biztonsági mentést rendszerére, akár napi rendszerességgel!

Feláras szolgáltatások:

  • Cseregép biztosítása meghibásodás esetén
  • Nyomtatók és perifériák karbantartása, tisztítása és portalanítása
  • Nyomtatók és perifériák javítása
  • Webtárhely, honlap üzemeltetése

Miért jobb a partnerünknek lenni, mint saját rendszergazdát alkalmazni?

  • Egy jól szervezett csapatot kap, nem egy embert
  • Több ember többet tud – különböző területekre specializálódott szakemberek
  • Tervezhető kiadások, melyek elszámolhatóak költségként
  • Nem megyünk szabadságra, nincs beteg szabadság
  • Nem kell tartani a kilépéstől, újra betanítástól
  • Nem kell a munka feltételeit biztosítani (hely, asztal, eszközök, mobil, cégautó, stb.)
  • Nem kell a járulékokat fizetni

Miért jobb átalánydíjas szerződést kötni, mint ha csak hiba esetén hívna szervizt?

  • Közös érdek a rendszer hibátlan működése, mivel nem a problémák után jár a fizetség, hanem a hibátlan üzemelés fenntartásáért.
  • A rendszergazda ismeri és átlátja az egész rendszert, rendelkezik rendszer dokumentációval.
  • Eseti megbízásnál sok idő (és óradíj) elmegy arra, hogy a szakember először feltérképezze a rendszert és előkeresse a dokumentációkból (már ha van egyáltalán) a beállításokat.
  • Eseti megbízásnál, még ha van is bejáratott szakember, aki ki szokott járni, elképzelhető, hogy nem tud kimenni a problémára (szabadságon van, beteg vagy csak nem akar) és nem is tud küldeni mást maga helyett.
  • Nincs kiszállási díj
  • Kedvezőbb a munkadíj
  • Azonnali telefonos és távoli asztali segítségnyújtás

Ha felkeltettük érdeklődését, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot! Munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére!

Árajánlatkérés:

Árajánlat kéréséhez íjon e-mailt az info@yszerviz.hu e-mail címre, vagy töltse ki az alábbi űrlapot:

    Név (kötelező)

    Email cím (kötelező)

    Telefon szám

    Számítógépek száma

    Szerverek száma

    Üzenet