Távsegítség indításához a következő lépésekre van szükség:
1. Távsegítség indításához szükséges program letöltése
A következő gombra kattintva letöltheti a szükséges programot:
(Fájl mentése, majd utána dupla kattintás és futtatás)
Letöltés
2. A letöltött program futtatása
A programot nem szükséges telepíteni, elegendő a letöltött fájlt dupla kattintással elindítani.
3. Azonosító és jelszó bediktálása
A program elindulása után a rendszer automatikusan ad egy munkaállomás azonosítót a számítógépnek.
Kérjük diktálja be telefonon munkatársunknak az "Ez a munkaállomás"-nál látható 9 jegyű számot és utána fogadja el a csatlakozási kérelmünket.
Távsegítség díja
Szerződéses partnereknek illetve garanciális problémák esetén a távsegítség díjmentes!
Egyéb esetekben:
Távsegítség munkadíjak: | Ár (Bruttó): |
Összetett probléma megoldása: (15 percet meghaladó) |
16 900 Ft (Bruttó) |
Egyszerűbb probléma megoldása: (15 percen belül megoldható) |
9 900 Ft (Bruttó) |
Szoftveres karbantartás: | 9 900 Ft (Bruttó) |
Program telepítés: | 4 900 Ft (Bruttó) |
Vírusirtó telepítés: | 4 900 Ft (Bruttó) |
Levelező kliens beállítás: (Outlook, outlook express, thunderbird) |
4 900 Ft (Bruttó) |
Periféria telepítése: (Nyomtató, szkenner, webkamera, stb.) |
4 900 Ft (Bruttó) |
Fizetés módja: átutalással vagy irodánkban készpénzes befizetéssel
Csak sikeres segítség után kell fizetni, miután a távsegítséget befejeztük!
Fizetési adatok
Cégnév: | Yamdrok Informatika Kft. |
Székhely: | 1132 Budapest, Visegrádi utca 58/B. |
Adószám: | 14926938-2-41 |
Bankszámla szám: | 10103104-20976900-01003007 (MBH Bank) |
Hozzáférés védelem
A partnerazonosító mellett a távoli segítség programok (TeamViewer vagy Anydesk) munkameneti jelszót is generálnak, amely a program minden indításakor cserélődik. Ez további biztonsági támogatást jelent a távoli rendszerhez való illetéktelen hozzáférés megakadályozása érdekében.