Távsegítség indításához a következő lépésekre van szükség:

1. Távsegítség indításához szükséges program letöltése

A következő gombra kattintva letöltheti a szükséges programot:
(Fájl mentése, majd utána dupla kattintás és futtatás)


AnyDesk távoli támogatáshoz
Letöltés

2. A letöltött program futtatása

A programot nem szükséges telepíteni, elegendő a letöltött fájlt dupla kattintással elindítani.

3. Azonosító és jelszó bediktálása

A program elindulása után a rendszer automatikusan ad egy munkaállomás azonosítót a számítógépnek.

Kérjük diktálja be telefonon munkatársunknak az "Ez a munkaállomás"-nál látható 9 jegyű számot és utána fogadja el a csatlakozási kérelmünket.

Távsegítség díja

Szerződéses partnereknek illetve garanciális problémák esetén a távsegítség díjmentes!
Egyéb esetekben:

Távsegítség munkadíjak: Ár (Bruttó):
Összetett probléma megoldása:
(15 percet meghaladó)
16 900 Ft (Bruttó)
Egyszerűbb probléma megoldása:
(15 percen belül megoldható)
9 900 Ft (Bruttó)
Szoftveres karbantartás: 9 900 Ft (Bruttó)
Program telepítés: 4 900 Ft (Bruttó)
Vírusirtó telepítés: 4 900 Ft (Bruttó)
Levelező kliens beállítás:
(Outlook, outlook express, thunderbird)
4 900 Ft (Bruttó)
Periféria telepítése:
(Nyomtató, szkenner, webkamera, stb.)
4 900 Ft (Bruttó)

Fizetés módja: átutalással vagy irodánkban készpénzes befizetéssel

Csak sikeres segítség után kell fizetni, miután a távsegítséget befejeztük!

Fizetési adatok

Cégnév: Yamdrok Informatika Kft.
Székhely: 1132 Budapest, Visegrádi utca 58/B.
Adószám: 14926938-2-41
Bankszámla szám: 10103104-20976900-01003007 (MBH Bank)

Hozzáférés védelem

A partnerazonosító mellett a távoli segítség programok (TeamViewer vagy Anydesk) munkameneti jelszót is generálnak, amely a program minden indításakor cserélődik. Ez további biztonsági támogatást jelent a távoli rendszerhez való illetéktelen hozzáférés megakadályozása érdekében.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük